سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پیاده روی با افسار به سگ

نظر

عیب یابی آموزش افسار

حتی با وجود اینکه توله سگ شما ممکن است یاد بگیرد که روی یک افسار خیلی خوب راه برود، احتمالاً با افزایش سن، رفتن به مکان های جدید و تجربه حواس پرتی های جدید، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. شما می خواهید به او راه رفتن با بند گشاد را آموزش دهید، زیرا برای هر دوی شما بسیار خوشایندتر است و همچنین در این صورت او می تواند آزمون شهروند خوب سگ خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. در اینجا چند نکته در مورد آنچه که باید انجام دهید در صورتی که با آموزش افسار مشکل دارید، ارائه شده است، به لطف AKC GoodDog! خط کمک

 

اگر توله سگ شما می کشد: اگر سگ شما شروع به کشیدن به سمت دیگر کرد، خود را به یک درخت تبدیل کنید. خیلی ساکن بایستید و از حرکت خودداری کنید تا زمانی که سگتان به سمت شما بازگردد. بند را تکان ندهید و سگ خود را همراه خود نکشید. مهارهای قلاب جلو و هدگیر ابزارهای آموزشی جایگزینی هستند که برای سگ هایی طراحی شده اند که تمایل به کشیدن دارند.

 

اگر توله سگ شما پرت می‌شود: اگر سگ شما در حین پیاده‌روی دنبال چیزی می‌رود - مثلاً یک سگ دیگر، یک ماشین، یک اسکیت‌برد، فعال باشید. سعی کنید قبل از اینکه فرصتی برای پریدن داشته باشد، توجه او را با یک خوراکی معطوف کنید و فاصله بین سگ خود و هدف را افزایش دهید. هوشیار باشید و قبل از اینکه هدف ناامیدی او خیلی نزدیک شود آماده باشید. این نوع رفتار ممکن است در نژادهای گله رایج تر باشد، اما هر سگی می تواند از چیزی که به آن عادت نکرده یا هیجان انگیز می یابد، مبهوت شود.

 

اگر توله سگ شما پارس می کند: برخی از سگ ها عادت دارند هنگام پیاده روی به سگ های دیگر پارس کنند. اغلب اوقات، این رفتار در نتیجه عدم ورزش رخ می دهد. اطمینان حاصل کنید که سگ شما به میزان مناسبی از تحریک ذهنی و جسمی متناسب با سن و نژاد خود دریافت می کند. اگر این مشکل همچنان وجود دارد، همانطور که در بالا توضیح داده شد، از همان فرآیندی استفاده کنید که سگ شما در حال پریدن است - فاصله ایجاد کنید و قبل از شروع به پارس کردن او پذیرایی کنید، بنابراین هر بار که سگی را می بیند عادت می کند که توجه خود را به آن معطوف کند. شما.

 

به تدریج تعداد دفعات غذا و میزان عیب یابی مورد نیاز توله سگ را در حین پیاده روی کاهش خواهید داد، اما ایده خوبی است که مقداری از آنها را همیشه در دسترس داشته باشید تا بتوانید به طور تصادفی رفتار خوب راه رفتن با بند را تقویت کنید.

 

برای توله سگ جدید شایان ستایش خود به کمک نیاز دارید؟ آموزش سگ شما بدون کمک متخصص می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا از طریق AKC GoodDog به صورت مجازی به شما کمک کنیم! خط کمک این سرویس تلفنی زنده شما را با یک مربی حرفه ای مرتبط می کند که توصیه های نامحدود و فردی را در مورد همه چیز از آموزش خانه گرفته تا مسائل رفتاری ارائه می دهد.

منبع : https://bitly.com/